בכירי מכבי באלעד נועדו עם ראש העיר על הרחבת השירותים

עפר גדנקן No Comments on בכירי מכבי באלעד נועדו עם ראש העיר על הרחבת השירותים

ראש מחוז המרכז במכבי מר דניאל ברמן ומנהל מרחב אלעד במכבי ר' מרדכי שחורי, נפגשו עם ראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש במטרה להעמיק את שיתוף הפעולה ההדוק לטובת החברים. בתקופה הקרובה מכבי צפויה להרחיב את שירותי הבריאות באלעד בשיתוף פעולה עם העירייה.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכבי שירותי בריאות ממשיכה להתרחב ולשדרג את שירותי הבריאות באלעד לטובת תושבי העיר. רק לאחרונה נוספו רופאות חדשות לשירותי רפואת נשים בעיר, כאשר מגמת הפיתוח ופריסת השירותים ממשיכה באופן נרחב. כחלק מההתרחבות של מכבי בעיר והוספת השירותים הצפויה, נפגשו בכירי המחוז והמרחב עם ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש. הם הציגו בפניו את ההתפתחות ודנו בצעדים הקרובים שיספקו פריסה נוספת של שירותי בריאות כבר בעתיד הקרוב למען התושבים חברי מכבי.

בפגישה עם רה"ע נכחו ראש מחוז המרכז במכבי מר דניאל ברמן ומנהל מרחב אלעד במכבי ר' מרדכי שחורי, המובילים את תנופת ההתפתחות בעיר. הם הציגו בפניו את הפעילות השוטפת שנעשית בעיר ודנו בהתפתחויות העתידיות שכבר בתקופה הקרובה יאפשרו הרחבה של פריסת השירותים בעיר, כולל הרחבת הסניף ברח' ניסים גאון שיכלול שירותים של התפתחות הילד, מכון פיזיותרפיה, תחנה לבריאות הילד וכן מתוכננת הרחבה של שרותי בריאות השן בעיר.

חברי מכבי באלעד נהנים משירותי בריאות מתקדמים המוענקים על ידי מיטב הרופאים המומחים של מכבי. למכבי מרכזים רפואיים חדשניים ברחבי העיר, המספקים מעטפת רפואית בסטנדרטים הגבוהים ביותר לחברי מכבי תושבי העיר. לצד הפעילות השוטפת, מכבי ממשיכה כל העת בפיתוח וייעול השירותים בהתאם לצרכי האוכלוסייה המקומית עם מענה ממוקד, נגיש ומותאם לאוכלוסייה.

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "מברכים על שיתוף הפעולה ההדוק עם עיריית אלעד. זו שותפות שמיטיבה עם תושבי העיר ומאפשרת להם לקבל את שירותי הבריאות האיכותיים ביותר. בכוונת מכבי להרחיב את שרותי הבריאות בעיר אלעד בדגש על רפואת נשים, ילדים ותינוקות, רפואה מקצועית ובריאות השן בצד המשך פעילות קידום בריאות לטובת חברי מכבי בעיר".

מנהל מרחב אלעד במכבי, ר' מרדכי שחורי: "תנופת ההתפתחות של מכבי באלעד תמשיך במלוא עוצמתה גם בעתיד לטובת התושבים. אנו מודים לעיריית אלעד ולעומד בראשה על שותפות אמיצה למען חברי מכבי".



0 תגובות